Jullie weten hoe dol ik ben op efficiënt werken. Daarnaast vind ik het super belangrijk dat iedereen happy op zijn werk zit. Werken moet fijn en leuk zijn. Het is belangrijk dat de werkdruk niet te hoog is, mensen doen wat ze leuk vinden, er goede samenwerkingen zijn en technische zaken werken. Daarom ben ik fan van handige systemen! Systemen maken het leven zoveel makkelijker. Je kunt systemen zo inrichten dat ze voor je gaan werken. Ik schreef eerder al een artikel over mijn favo to do list ”Trello”. Vandaag wil ik het hebben over in de cloud werken en het efficiënt inrichten van je organisatie.

Waarom ben ik fan van in de cloud werken?

Wanneer je in de cloud werkt kan je altijd overal bij. Je hebt WIFI nodig wat tegenwoordig overal verkrijgbaar is. Je bent niet afhankelijk van een server of een VPN verbinding op afstand. Ik had vroeger zo vaak problemen met mijn VPN verbinding. Frustrerend, moest ik toch naar kantoor om te kunnen werken grrrr. Het betekent vaak tijdverlies en frustratie. Ik wil gewoon continue overal bij kunnen. Mijn werk vanaf iedere computer of ander device kunnen openen. En het allermooiste met meerdere personen tegelijk in documenten kunnen werken. Daarom zweer ik bij Gsuite ofwel Google mail, docs, forms, hangout etc. Alle super apps en tools van Google bij elkaar. Ik ben echt mega fan. 😀

Het nieuwe werken

Er wordt steeds meer flexibel en op afstand gewerkt. Flexplekken, flexkantoren, thuiswerken is steeds meer in opkomst. Ook wel ”het nieuwe werken” genoemd. Bedrijven zullen daarom andere keuzes moeten gaan maken om te zorgen dat hun werknemers vanaf iedere plek goed inzetbaar zijn. In de cloud werken is daarbij de perfecte oplossing. Ik verwacht dat steeds meer bedrijven zullen gaan overstappen naar cloudoplossingen. Mijn voorkeur is echt Gsuite!

Maar hoe hou je dan overzicht?

Hoe manage je je bedrijf wanneer deze steeds groter wordt en je werknemers all over the place werken? Ik kwam een bedrijf tegen die efficiënt werken, werkplezier en een cloudoplossing samen aanbiedt GeeFirm. Zo hebben ze dus Gsuite mijn favo google apps en tools die je vanaf iedere werkplek en device kunt openen. MAAR ze hebben ook een gaaf ”ERP/CRM systeem/projectmanagement tool/ communicatiekanaal genaamd Vogsy! Je kunt je bedrijfsprocessen inrichten, direct een overview hebben van alle statussen, cashflows bewaken, chatten (dit zorgt voor minder mail in je mailbox), documenten online delen en ga zo maar door. Dit is dus super handig voor het optimaliseren van je business, het houden van overzicht, het bewaken van processen en het optimaliseren van samenwerkingen. More fun and more happy people!

Van welke systemen ben jij fan? #nieuwsgierig #tipszijnwelkom

Jeej bedankt voor het zetten van de eerste stap check je mailbox ter bevestiging.